HTML

Koreában pompa van

Friss topikok

  • giasway: Hahó! Lady GaGa királynő!!! A hoteles sztorihoz annyit, hogy a bin-jip után nem tom mit csodálko... (2009.07.02. 18:38) Jeju 2
  • Pereszlényi Péter Pál: papám...ez egy nagyon raj story...mint egy amcsi film vagy mi a fosz...szerintem az a gyík a hely ... (2009.06.29. 21:35) Jeju-do túrám története
  • namhanman: Halihó, kettéröhögtem magam a szövegeken, mindjárt kiteszlek a koreás magyar blogokat tartalmazó ... (2009.06.28. 23:41) történések
  • Pereszlényi Péter Pál: Egyél, igyál, nyugodtan, az ételekben tifuszos majomsperma az italokban egy tbc prostituált hüvely... (2009.06.10. 17:48) elfelejtettem mondani....
  • Pereszlényi Péter Pál: pappppa! ha lehet egy tippem, bár tudom, hogy rettentő váladék rengeteg kísérné utamat ha találkoz... (2009.06.02. 18:30) DMZ, JSA, Mongol étterem, és a Dzsingissssz vodka rejtelmei

Linkblog

a búcsúmarathon

2009.07.26. 07:19 Radics Péter

Kínáról még nem mondok semmit sem, majd picit később, meg lehet hogy egyáltalán nem is. Ez majd kiderül. Már két napja ünnepeltetem magamat különböző koreai cimborákkal, abból az apropóból, hogy lelécelek az országból hamarosan. Seong-de cimbit 2 nappal ezelőtt hívtam itókázni, válasz: Nem tudok menni Gyeongju-ban vagyok a nagyapám nagyon beteg. Vissza is írtam, hogy mielőbbi jobbulást, meg bocsi a zavarásért. Tegnap úgy döntöttem, hogy felhívok valakit aki kzös ismerősünk Seong-de-vel és elmegyk velük bulizni. Kajálás közben a srác megkérdezte merre van Seong-de. Elmondtam a történetet, mire a srác elkezdett nevetni, és elmondta hogy a srác a városban van, és a nagyapja nem beteg ( mint később megtudtam, már vagy 20 éve halott), csak a srác készül a nyárra, és nem akar inni mert attól elhízik... hehe na mindenesetre ment is a telefon egyből, Heyyy hogy vagy? És a papád? Aztán a válaszok után fél órán belül meg is érkezett a srác. Közösen elhatároztuk, hogy elmegyünk Night Clubba. Ami nem úgy néz ki mint otthon a lányokkal a rúdon, meg miegyebek, de határozottan érdekes hely. Beszarás drága mellesleg. Az egész hely arról szól, hogy a pincérek megpróbálják összehozni a fiatal, miniszoknyás lányokat, a lányokra az asztalnál várakozó férfiakkal. Na ez a folyamat úgy néz ki, hogy ha egy pincér meglát egy lánykát aki csinos, megragadja a kezét, és addig nem ereszti amíg a csaj, nem akar odamenni valamilyen asztalhoz. Elég furcsa volt, hogy az összes pincér lánykát vezet kézen fogva, jobb esetben kettőt is. Amint hozzászoktam a fura látványhoz, jeleztem is a pincérnek, hogy két lányt, de tüstént, ide az asztalunkhoz. Ő belebeszélt valamit a kis telefonjába, aztán 10 percen belül odavonszoltak 1 lányt.... nem voltam elégedett a szolgáltatással,  továbbá a lány is elhagyta a placcot, amint leesett neki, hogy csórók vagyunk, én meg nem is tudok folyékonyan beszélni koreaiul. ő meg nem tud angolul... Seong-de sem volt a legaktívabb a lánykákkal, szóval meguntam az egészet. Azért szóltam a pincérnek még egyszer, hogy hozzon már normális lányokat. Nem hozott, így nekem kellett keríteni. MIndenesetre a szolgáltatások nem elégítették ki a várakozásaimat, szóval lptam egy üveg whiskey-t, még soha nem szembesültem azzal a problémával, hogy leírjam a viszki szót... hogyan kell írni? szóval loptam egyet, benyakaltuk. Aztán elhatározta, hogy ezért a helyért nem fogok fizetni.... így távoztunk fizetés nélkül. Sajnos a velünk mulatozó lánynak akivel jóban vagyunk mindannyian tudták a telefonszámát, mivel visszatérő vendég, így fel is hívták, hogy kihívják a rendőrséget, ha nem fizetünk.... faszom addigra már a város egy teljesen más pontján tartózkodtunk. Így mi leperkáltuk a pénzt, a lány visszament, mi meg aludni mentünk... férfi centrikus társadalom after all.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koreamegen.blog.hu/api/trackback/id/tr631268670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása