HTML

Koreában pompa van

Friss topikok

  • giasway: Hahó! Lady GaGa királynő!!! A hoteles sztorihoz annyit, hogy a bin-jip után nem tom mit csodálko... (2009.07.02. 18:38) Jeju 2
  • Pereszlényi Péter Pál: papám...ez egy nagyon raj story...mint egy amcsi film vagy mi a fosz...szerintem az a gyík a hely ... (2009.06.29. 21:35) Jeju-do túrám története
  • namhanman: Halihó, kettéröhögtem magam a szövegeken, mindjárt kiteszlek a koreás magyar blogokat tartalmazó ... (2009.06.28. 23:41) történések
  • Pereszlényi Péter Pál: Egyél, igyál, nyugodtan, az ételekben tifuszos majomsperma az italokban egy tbc prostituált hüvely... (2009.06.10. 17:48) elfelejtettem mondani....
  • Pereszlényi Péter Pál: pappppa! ha lehet egy tippem, bár tudom, hogy rettentő váladék rengeteg kísérné utamat ha találkoz... (2009.06.02. 18:30) DMZ, JSA, Mongol étterem, és a Dzsingissssz vodka rejtelmei

Linkblog

történések

2009.06.25. 03:48 Radics Péter

Meséltem a mongoliai srácról, akivel elmentünk közösen kajálni egyszer. Két napja olyan csatak részegre itta magát, amilyet én még nem láttam :), aludt a folyosón meg miegyebek, igazából mindegy volt köszöntem neki aztán elmentem a szobámba. Gondoltam is rá mekkora császár a srác, hogy csak így lazulgat a földön. Aztán estefelé valami fura üvöltést hallottam, gondoltam megint csak mekkora arc a mongol gyerek, énekel hajnali 3 kor bejaffázva, egyre szimpatikusabb lett számomra :). Aztán másnap amikor hallottam, hogy az nem ének volt hanem a srác üvöltött mint a sakál mert állítólag lezúgott meztelenül a lépcsőn, és betörte a fejét, az iránta érzett csodálatom elérte a tetőfokát, hihetetlen teljesítmény. De amúgy az sokmindent elárul, hogy amikor köszöntem neki a srác visszahombölgött valamit, amire kijött egy koreai srác a szobájából, hogy szóljon legyen már csönd, de amikor meglátta a gyereket felsóhajtott, és visszament a szobába :) vecces volt na....

Újabb zenéket osztanék meg veletek:

Ricsinek koreai hiphop Drunken Tiger : One https://www.youtube.com/watch?v=pT9VLeCa2so

a mostani kedvenc koreai nótáim:

a piros cipellős kisasszony :): https://www.youtube.com/watch?v=m63BJqO_oY4 egy másik változata : https://www.youtube.com/watch?v=P-T8Y_373Kg

meg ne feledkezzünk erről a szupernótáról sem: https://www.youtube.com/watch?v=knTFV_LoEI0

aztán egy kis hömbölgés szép koreai lányokkal, a Girls Generation tagjaival, élvezkedjetek: https://www.youtube.com/watch?v=fSKWVPPiV5w&feature=popular

Amúgy ma megyek Jeju szigetére, ami remélhetőleg jó lesz, és a veséim is megmaradnak... Tegnap finomat ettem egy erdőben, de jó csípős volt, aminek köszönhetően ma reggel alsó fertályammal megismerhettem milyen érzés lehet ha valaki kiszarja a poklot.....

ááá most találtam valamit, as an eye candy: https://www.youtube.com/watch?v=SKFGlWG117c a csaj állítólag, egy kávézóban dolgozott amíg fel nem fedezték, és a pasik csak azért mentek kávét vedelni, hogy találkozhassanak vele :), amúgy először elég furának hangzott, hogy tömegesen mennek a figurák, aztán egyik este Nilesh az indiai szomszédom tudomásomra adta, hogy van itt a közelben egy Boor márkájú csirkefaloda, ahol egy nagyon csinos csaj melózik, és hogy ezt még a professzorok is tudják, és habár a Boor csirke Nilesh szerint nem finom ő is ott kajált fél évig a csaj miatt, szóval fura dolgok ezek. Ja amúgy természetesen én is ellátogattam a csirkézőbe :), hát ja nem rossz a pincér lány :)

szóval szigetlátogatásra fel, amúgy ma pöttyet le van robbanva a szervezetem.... szerintem lázas vagyok, meg a torkom sem a legjobb állapotban van... Egyik este Norebangba mentem énekelni, aztán szerintem ott kicsináltam a torkomat, mert utána alig bírtam beszélni. Picit elvadultak a dolgok, amikor a Born To Be Wild-ot énekeltem :), akkor úgy éreztem megéri a kockázat, most már tudom, hogy elcsesztem. Mikor hazafelé jöttem Jihye búcsúbulijából, elég nagy summát hagytam a taxis kocsijában, mert messziről jöttem, aztán ráadásként, még át is akarta kúrni a fejemet az aranyoska, amire mondom neki az annyi nem annyi amiről szó volt, erre kacagott egyet, és megjegyezte hogy micsoda bolondos mostanában, én cöccentettem és kiszáltam a kocsiból a pénzzel együtt természetesen.... wow milyen jasszer így visszatúlozni a történteket :)

Na leléptem csucsu!

Anyu! Jihye azt üzeni, hogy Boldog Születésnapot! Puszi mindenkinek!

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreamegen.blog.hu/api/trackback/id/tr431206930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kenszei · http://www.pecsiborozo.hu/ 2009.06.28. 15:59:59

Thx Papper! Azért azt nem mondanám, hogy lenyűgözött, de meghallgatom még párszor, hátha jobb lesz;-)

namhanman 2009.06.28. 23:41:14

Halihó,

kettéröhögtem magam a szövegeken, mindjárt kiteszlek a koreás magyar blogokat tartalmazó listámra, csekk: namhanman.blog.hu/2009/02/26/blogspotting_magyar_blogok_del_korearol
süti beállítások módosítása