HTML

Koreában pompa van

Friss topikok

  • giasway: Hahó! Lady GaGa királynő!!! A hoteles sztorihoz annyit, hogy a bin-jip után nem tom mit csodálko... (2009.07.02. 18:38) Jeju 2
  • Pereszlényi Péter Pál: papám...ez egy nagyon raj story...mint egy amcsi film vagy mi a fosz...szerintem az a gyík a hely ... (2009.06.29. 21:35) Jeju-do túrám története
  • namhanman: Halihó, kettéröhögtem magam a szövegeken, mindjárt kiteszlek a koreás magyar blogokat tartalmazó ... (2009.06.28. 23:41) történések
  • Pereszlényi Péter Pál: Egyél, igyál, nyugodtan, az ételekben tifuszos majomsperma az italokban egy tbc prostituált hüvely... (2009.06.10. 17:48) elfelejtettem mondani....
  • Pereszlényi Péter Pál: pappppa! ha lehet egy tippem, bár tudom, hogy rettentő váladék rengeteg kísérné utamat ha találkoz... (2009.06.02. 18:30) DMZ, JSA, Mongol étterem, és a Dzsingissssz vodka rejtelmei

Linkblog

szabad esnem? Szabadestem! mellesleg meg river of shit :)

2009.06.17. 09:46 Radics Péter

Juuuuuuuuhhhhuuhuhuhuhuuuuuuuuuuúúúúúúúú minden úgy kezdődött, hogy Jeong-eun kitalálta, hogy menjünk le az apukája nyaralójába Kampo-ba ami a tengerparton van, na ez a tengerpart nem hasonlít az általam megszokottakra, picit furább a szaga, iszonyú hideg ilyentájt, aztán meg nem olyan szép. Bár ez nem egy kiépített strand volt vagy akármi, meg eléggé halászfalu jellegű volt maga a városka is.

Tehát megérkeztünk. Lineta, Chikakao, Jeong-eun, és én. Elhatároztuk, hogy nyers halat fogunk falni, így elmentünk kocsival a halpiacra, ahol miután kiszálltunk Linetát megtámadta egy részeg koreai fickó, le akarta smárolni, meg megölelgetni, vicces volt a szitu, legalábbis nekem. Megvettük a halat, készítettem videót, majd fent lesz facebookon is. Vissza a kocsiba, a részeg fickó megint támad, szerencsére az ajtók belülről zárva, a faszi odamegy Lineta ablakához, és a retkes üveget elkezdte nyalni :), kár hogy nem készítettem róla videót. Aztán egy pöttyet bántalmazta a kocsit is amikor nem akartuk kinyitni az ajtót. Na mindegy. A nyers hal nagyon jó volt, omlós, porhanyós, meg miegyebek. A lepényhal fincsi dolog, be is faltuk mindet. Aztán italozás, dumálgatás, alvás, ébredés, LIneta elmegy futni, visszajön, kérdezem jó volt? Hát jó volt, gondoltam rá hogy úszom egy keveset, de amikor megláttam, hogy az egyik házból, egy szarfolyó fut bele a tengerbe, inkább úgy döntöttem mégse... Szarfolyó? Jaja Egy árok teli szarral. Fúúúúújjjjjj :). Na utána irány Gyeongju, ott templomnézés, ami szerintem egy nagyon szép templom, nekem nagyon tetszett, megnéztünk jópár, sírhalmot is, az is szép volt, aztán kajálás, és Yang-ho, Song-de pajtikkal való találkozás. Közösen mentünk a vidámparkba, ahova ingyen juttatott be minket Song-de. Na hát hogy ott mik voltak.... Odahaza nem nagyon ültem fel semmi hullámvasót jellegű dologra, példa rá Párizs Díznilend :), akiknek szól, ők tudják miről beszélek :). Na itt viszont felültem olyan dolgokra, amikre vissza sem merek gondolni :D, van video a facebookon :), durva dolog. Meg volt KOrea leghoszabb őrülgyors, tekergős hullámvasútja. Ami olyan gyorsan ment mint, hát szavakkal nem lehet leírni. De élveztem az egészet, mókás volt, na ennyi mára, bocsi :)

csucsu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koreamegen.blog.hu/api/trackback/id/tr431190381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása