HTML

Koreában pompa van

Friss topikok

  • giasway: Hahó! Lady GaGa királynő!!! A hoteles sztorihoz annyit, hogy a bin-jip után nem tom mit csodálko... (2009.07.02. 18:38) Jeju 2
  • Pereszlényi Péter Pál: papám...ez egy nagyon raj story...mint egy amcsi film vagy mi a fosz...szerintem az a gyík a hely ... (2009.06.29. 21:35) Jeju-do túrám története
  • namhanman: Halihó, kettéröhögtem magam a szövegeken, mindjárt kiteszlek a koreás magyar blogokat tartalmazó ... (2009.06.28. 23:41) történések
  • Pereszlényi Péter Pál: Egyél, igyál, nyugodtan, az ételekben tifuszos majomsperma az italokban egy tbc prostituált hüvely... (2009.06.10. 17:48) elfelejtettem mondani....
  • Pereszlényi Péter Pál: pappppa! ha lehet egy tippem, bár tudom, hogy rettentő váladék rengeteg kísérné utamat ha találkoz... (2009.06.02. 18:30) DMZ, JSA, Mongol étterem, és a Dzsingissssz vodka rejtelmei

Linkblog

piririririiiiiiiiiii papapapapararararpa

2009.07.02. 12:05 Radics Péter

A vízum megszerzés folyamata elindult. Azt mondták ha semmi gond nincsen megkapom szerdán, vagy csütörtökön. Pénteken repülünk szóval rákérdeztem milyen gond lehet? Nem kaptam rá választ. De remélem nem lesz sehol a folyamatban gond.... Na mind1 majd alakul. Elmentem a fodrászszalonba lenyírattam a hajamat, meg befestettem feketére, elég furán néz ki a fejem, de ha felcsattintom hozzá a dizájnos napszemüvegemet nagyon vagánynak nézek ki :), csak kár hogy errefelé borús az idő pár napja, amúgy hiányzik a magyar ég, itt nem sokszor látni az eget. MIndig csak a fura színű felhők, meg nagyon furcsa volt, hogy éjszaka nincsenek csillagok csak annyi, hogy két kezemen meg tudom számolni. Jucus ha hazamegyünk mindketten csinálni kéne egy bulit Nyúlon :), olyant mint ami volt még tavaly nyáron Bocival. Csabi papa te is meg vagy hívva rá, meg Dani mester, anyu, apu remélem nicnsen vele probléma :). Persze ez csak egy ötlet, majd alakul.

csucsu, ma este lesz búcsúparty a Szlovén arcoknak, meg a Finn srácnak, elméletileg sokan leszünk, és azt mondták ők fizetnek mindent, bár ezek nem szoktak összejönni. Na majd mesélek. Amúgy nekiállok megnézni a Fesztivál című filmet, sokat várok tőle, a rendezőt nagyon megszerettem, olyan aranyosan szívbemarkolósan meséli el a történeteit.

Sziasztok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koreamegen.blog.hu/api/trackback/id/tr41221906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása