HTML

Koreában pompa van

Friss topikok

  • giasway: Hahó! Lady GaGa királynő!!! A hoteles sztorihoz annyit, hogy a bin-jip után nem tom mit csodálko... (2009.07.02. 18:38) Jeju 2
  • Pereszlényi Péter Pál: papám...ez egy nagyon raj story...mint egy amcsi film vagy mi a fosz...szerintem az a gyík a hely ... (2009.06.29. 21:35) Jeju-do túrám története
  • namhanman: Halihó, kettéröhögtem magam a szövegeken, mindjárt kiteszlek a koreás magyar blogokat tartalmazó ... (2009.06.28. 23:41) történések
  • Pereszlényi Péter Pál: Egyél, igyál, nyugodtan, az ételekben tifuszos majomsperma az italokban egy tbc prostituált hüvely... (2009.06.10. 17:48) elfelejtettem mondani....
  • Pereszlényi Péter Pál: pappppa! ha lehet egy tippem, bár tudom, hogy rettentő váladék rengeteg kísérné utamat ha találkoz... (2009.06.02. 18:30) DMZ, JSA, Mongol étterem, és a Dzsingissssz vodka rejtelmei

Linkblog

ráérek szóval írok

2009.03.13. 03:18 Radics Péter

Klubfesztivál... minden bepótolodott találkoztam a kínai pipikkel, akik leléceltek fél perc után, mert nem tetszet nekik a zene, Ignassal is összefutottam, meg a másik litván sráccal Mindével. Mivel ilyen koncertezős emberek voltak a színpadon, és elméletileg rockot játszottak, ezért maradtam, hogy meglessem mi itt a helyzet rock téren. Hmhm na hát erről csak annyit tudok mondani, hogy ami nálunk a pop kategória azt itt lefedi a rock, maximum a kinézetük más picit, cifrább ruhák, meg sok ölltöny nyakkendő :), vicces volt azért. Aztán Minde betámadta a basszusgitárost és kérdezgetett helyeket, hogy milyen rock klubbok vannak, engem személy szerit egy punk kocsma érdekelne, de miután rákerestem a koreai punkra, legalábbis ezt a két bandát mondta a srác akitől megkkérdeztem, a No Brain-re, és  Crying not? ra? lehet hogy Crying Knot nem vagyok benne biztos... a lényeg az hogy ,ár nem vágyom punkkocsmába a zene miatt, hanem már csak a kis ázsia tinipunkokat szeretném meglesni :). Majd még érdeklődöm. Itt jelenleg megrottyant az időjárás egész eddig faszán egy pulcsiban nyomtam, aminek meg is lett az eredménye mivel megfáztam, de most esik az eső. Még szerencse hogy Jihye nyert nekem egy normál esernyőt kedves volt hogy nekem adta.

Ma megyek enni egy koreai csoporttársammal, meg valami ismerősével akinek be akar mutatni, utána este meg 3 másik csoporttársammal, meg Ignassal valami Shabu Shabu-t enni, nem tudom hogy írtam e már ilyet, ha igen elnézéseteket kérem.

Jucus elkezdtem nézni a Metalocalypse-ot egészen vicces, még azt hiszem te ajánlottad annak idején Dániában. Amúgy a Roma srác elég furi, egy orosz gyerek, és eléggé nacionalista. Múltkor lökte nekem az orosz gazdasággal kapcsolatos reményeit meg miegyebek, éppen jó kedvemben talált, így nem mondtam meg neki mennyire leszarom a dolgokat. Na csucsu mindenki, az előző mondatról jutott eszembe, hogy a takarítónéni biztosan kiment már a wc-ből szóval visszakukkantok

Csucsu!

4 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://koreamegen.blog.hu/api/trackback/id/tr30999348

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pereszlényi Péter Pál 2009.03.13. 10:03:04

Haligali pappa..ez a magyara időt írja ki...mármint a blog...gondolom...vicces így...tegnap is mondom milyen fesztiválra mész 11kor, de persze az nem úgy van...félelem...hogy sikerült a Magyarországról tartott előadás..azért csaknem dobáltak meg:)Amúgy meg csak fujtogasssál...úgy illik

giasway 2009.03.13. 10:04:01

Haho!

Ha oltony meg nyakkendo volt, akkor valami indicucc lehetett szerintem, szal nem kell meg ezert orokre csalodnod a tavolkeleti muzsikaban, valahogy van egy olyan erzesem, hogy naluk lehet valami olyan rock, amihez kepest az altalunk rocknak nevezett dolog lullaby.
Petikem, azert tartsd nyilva a szemed, mert van egy olyan erzesem, hogy ez a kis koreai cica a helyemet vasarolja az esernyokkel, meg a jo beszolasokkal ;) na de csak a vicc kedveert mondtam...
Es petikem, ha mar irasbeli ovatossagrol van szo, akkor en a helyedben ketszer is atolvasnam, hogy kit nevezek romanak a blogban es mit mondok rola...

Tamás J. Bertalan · http://tamasjbertalan.tumblr.com 2009.03.13. 15:25:23

Bár nem koreai, de azért távol-kelet, a kategória neve jrock (ebből a j gondolom japan, mint földrajzilag tájoló jelző, akárcsak a kantopop esetében), namost ez azontúl, hogy pozőr (itt is van öltöny, meg szemfesték, gothic hangulat meg ami kell), még baromira pop is, neve ellenére. Élvezd:
www.youtube.com/watch?v=qkLymcP2zMc

Zsan papa 2009.03.15. 22:37:54

Te Peti a Metalocalypse-t én ajánlottam neked és nézzed csak mert agybutytó cucc :D
süti beállítások módosítása