HTML

Koreában pompa van

Friss topikok

  • giasway: Hahó! Lady GaGa királynő!!! A hoteles sztorihoz annyit, hogy a bin-jip után nem tom mit csodálko... (2009.07.02. 18:38) Jeju 2
  • Pereszlényi Péter Pál: papám...ez egy nagyon raj story...mint egy amcsi film vagy mi a fosz...szerintem az a gyík a hely ... (2009.06.29. 21:35) Jeju-do túrám története
  • namhanman: Halihó, kettéröhögtem magam a szövegeken, mindjárt kiteszlek a koreás magyar blogokat tartalmazó ... (2009.06.28. 23:41) történések
  • Pereszlényi Péter Pál: Egyél, igyál, nyugodtan, az ételekben tifuszos majomsperma az italokban egy tbc prostituált hüvely... (2009.06.10. 17:48) elfelejtettem mondani....
  • Pereszlényi Péter Pál: pappppa! ha lehet egy tippem, bár tudom, hogy rettentő váladék rengeteg kísérné utamat ha találkoz... (2009.06.02. 18:30) DMZ, JSA, Mongol étterem, és a Dzsingissssz vodka rejtelmei

Linkblog

a hét meg egyebek

2009.05.08. 02:38 Radics Péter

Hello Bello! Azért nem írok, mert nem sok minden történik errefelé mostanában, mármint velem. Tegnap szenvedtem egy keveset az unalomtól, aztán kimentettek belőle. Amúgy valószínűleg a legizgalmasabb információ az volt, hogy kaptam infót arról az óráról amin nagyon szerencsésen megírtam a félévi vizsgát. Az óra jellegzetessége az, hogy nem megyek be rá, ád 1: nagyon korán van... ez az egyetlen dél előtti órám.  ád 2: a tanár úr csak felolvassa a kiadandón szereplő szavakat szép sorjában..... az információ pedig a következő amit N.C pajtásom közvetítésével kaptam meg: A tanár azt üzeni ha nem mész órára még egyszer nem vizsgázhatsz év végén.... baszta, majd meglátjuk valami jó kis indokot ki kell találni, hogy miért nem járok. Bárkinek va ötlete írja le nyugodtan.

Váááááóóó ha belegondolok mégis csak voltak történések.

Ettem megint élő polipot, ami most nagyobb móka volt, mert nagyon mozgott, meg szivogatta a nyelvemet, meg a szám belső felét. meg megmászta az arcomat egy hosszú csáp is, ami le van filmezve. Az faja volt, mondjuk utánna jött egy kisebbfajta fossantás a koleszban, de semmi gond, szerintem a probléma az volt hogy előző este felöntöttem a garatra aztán a gyommrom nem volt a legjobb állapotban. Jujj a polip előtt meg Okonomiyaki party volt, amit egy japán lány gyártott, nem a kedvenc eledelem de viccesen néz ki. Rá lehet keresni az internet arra való, nem akarom megkönnyíteni senkinek sem az életét.

Aztán volt egy zárt körű születésnapi party, amire hivatalos voltam. A zárt az annyit tesz hogy nem az összes internacionális mókamester materializálódott a születésnapos srác által vásárolt italok közelébe. A szülinapos a MInde névre hallgató littván srác volt. MIvel litván ezért lakótársam a férges is ott volt. Nem nagyon törődtem vele, amíg volt ital leszartam a buksiját... Szóval ott volt Pierre a francia figura, a francia akcentusával ami elég mókás tud lenni, ha mindenen nevet az ember. Aztán az ünnepelt, egy littván lány LIneta, Sanghyeon barátném, jelen sorok írója, na meg a férges lakótársam. Ahol sokan összegyűlnek ott biztosan bele lesz vágva a szar a ventillátorba, mondá egyszer egy nagyon bölcs ember. Itt is ez volt a helyzet, Pierre papa, meg a férges megpróbálták bedobni a szökőkútba Sanghyeon-t aki ennek annyira nem örült, ezzel nem is lett volna probléma ha a művelet nem kábé 5 percen keresztül tart, a csajszi kiborult elkezdte rugdalni meg ütni a férgest, aki nem értette hogy ez mind miért történik. A csaj hazaindult, a férges meg utána aztán gondoltam picit megkavarintom a kakit, és odacsapódtam hozzájuk. Akkor boldogság volt, mert a csaj nagyon fel volt csattintva idegileg, én meg elküldtem vissza melegebb éghajlatokra a kis buzit, aki erre egy nagyot köpött én meg nevettem, mert örültem hogy picit felbosszanthattam a péniszarcút. Az események hatására a beszélgetéseink száma lecsökkent heti egy szóra.

Amúgy elkapott a zinfluenza.... vagy csak valami göth. de nem jó mert reggelente folyik a nózi. Amúgy szombaton ha minden jól megy megyek egy koreai néni nagyon sokadik születésnapját megünnepelni, a néni nem más mint a szökőkutas incidensben szerplő lány nagymamája. Aztán vasárnap megyek 5km-t gyalogolni mezítláb egy erdőben, szóval remélem jó lezs az idő.

Jucus meg megyek majd valamikor Pohangba, ahol a kéz kiáll a vízből, ami volt, az Idő című KIm Ki-duk filmben. Majd meg kell lesnem aztán csinálni képeket mint a párocska.

csucsu!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreamegen.blog.hu/api/trackback/id/tr361109204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kenszei · http://www.pecsiborozo.hu/ 2009.05.09. 20:48:55

Látom ott is öklik a feszkó meg az erőszak. Peti egyre nagyobb lovag leszel, csak nehogy valami koreai várban köss ki a barátnéddal oszt ottmaracc nekem a távolban. Nemlenneazjóám. Osssad csak a litvánokat haddpusztujjon a puruttya!
süti beállítások módosítása