HTML

Koreában pompa van

Friss topikok

  • giasway: Hahó! Lady GaGa királynő!!! A hoteles sztorihoz annyit, hogy a bin-jip után nem tom mit csodálko... (2009.07.02. 18:38) Jeju 2
  • Pereszlényi Péter Pál: papám...ez egy nagyon raj story...mint egy amcsi film vagy mi a fosz...szerintem az a gyík a hely ... (2009.06.29. 21:35) Jeju-do túrám története
  • namhanman: Halihó, kettéröhögtem magam a szövegeken, mindjárt kiteszlek a koreás magyar blogokat tartalmazó ... (2009.06.28. 23:41) történések
  • Pereszlényi Péter Pál: Egyél, igyál, nyugodtan, az ételekben tifuszos majomsperma az italokban egy tbc prostituált hüvely... (2009.06.10. 17:48) elfelejtettem mondani....
  • Pereszlényi Péter Pál: pappppa! ha lehet egy tippem, bár tudom, hogy rettentő váladék rengeteg kísérné utamat ha találkoz... (2009.06.02. 18:30) DMZ, JSA, Mongol étterem, és a Dzsingissssz vodka rejtelmei

Linkblog

történelem vizsga numero 2

2009.06.09. 08:00 Radics Péter

Na a múltkorin vizsgán tanulva, most is csak 50%-át tanultam meg a kérdéseknek, hátha megint szerencsés leszek! És találjátok ki mi történt? Beszívtam csúnyán a dolgokat, mert valószínűségszámításban sosem voltam jó... szóval ez a dolgozat közel sem lesz olyan fényes mint az előző. Mellesleg még mindeg meg kéne írni 10 oldal angolszöveget... Ma úgy voltam vele hogy megnyúzok egy hiperaktív kínai lányt aki folyton nekem magyarázot, vizsga előtt, meg utána is..... de nem tettem. Amúgy vettem koreai tradicionális ruhát, ami nagyon jól néz ki, és elhatároztam, hogy plusz pontok érdekében ebben megyek a történelem vizsgára. Na a tanár csúnyán leszarta a dolgokat, annyi történt, hogy közölte, érdekes, ez koreai tradicionális ruha. Én meg mondtam, Ja tudom..... Szóval esélytelen :)

Tegnap utána akartam járni a jegynek, mármint a repülőnek, de a nő aki beszél angolul nem volt ott, így szerencsésen beszélgettem egyet egy koreai hölggyel

-Szeretnék érdeklődni, repülőjegyárakról Európába.

-Hova?

-Csehország.

-6 óra.

-Micsoda? Nem ma akarok menni.

-6 óra.

-??????

Ezután közölték koreaiul, hogy ők nem tudják, de hatkor jön egy nő aki beszél angolul, aztán nevettünk közösen egyet, én meg leléceltem.

Ma megyek befizetni a koleszt, meg 7-kor megyek koncertre, szóval remélem jó lesz a nap!

csuccsantok mindenkit, és gratulálok azoknak akiknek sikerültek a vizsgák otthon! Gyuri papa! Olvastam iwiw-en neked duplán minden jókat!

csucsu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koreamegen.blog.hu/api/trackback/id/tr981173061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása