HTML

Koreában pompa van

Friss topikok

  • giasway: Hahó! Lady GaGa királynő!!! A hoteles sztorihoz annyit, hogy a bin-jip után nem tom mit csodálko... (2009.07.02. 18:38) Jeju 2
  • Pereszlényi Péter Pál: papám...ez egy nagyon raj story...mint egy amcsi film vagy mi a fosz...szerintem az a gyík a hely ... (2009.06.29. 21:35) Jeju-do túrám története
  • namhanman: Halihó, kettéröhögtem magam a szövegeken, mindjárt kiteszlek a koreás magyar blogokat tartalmazó ... (2009.06.28. 23:41) történések
  • Pereszlényi Péter Pál: Egyél, igyál, nyugodtan, az ételekben tifuszos majomsperma az italokban egy tbc prostituált hüvely... (2009.06.10. 17:48) elfelejtettem mondani....
  • Pereszlényi Péter Pál: pappppa! ha lehet egy tippem, bár tudom, hogy rettentő váladék rengeteg kísérné utamat ha találkoz... (2009.06.02. 18:30) DMZ, JSA, Mongol étterem, és a Dzsingissssz vodka rejtelmei

Linkblog

fesztivál visszaemlékezések

2009.05.26. 15:08 Radics Péter

A fesztiválnak köszönhetően, rengeteg új barátra tettem szert. Köztük van az a Budapestre készülő koreai cserediáklány aki Szlovéniában fog tanulni, továbbá Mr. Lee akivel közös élményeinket, soha nem fogom elfelejteni, mivel felfaltunk együtt egy fél kutyát....  meg egy kis kutyabürkét is, meg van egy sanda gyanúm hogy kutyavért is ittam... de erre nem akarok visszagondolni.

Kezdjük szépen sorjában:

Nulladik nap: összefutottam Mr. Lee vel és népes szaktárscsoportjával, akik nagyon méltányolták, hogy csípem a koreai kosztot

Első nap a fesztiválból elég csendesre sikeredett,  mivel ez csak ilyen bemelegítős nap volt, néhány program, meg miegyebek lettek volna csak terítéken, ugyanakkor a finn srácnak van egy barátnőjelöltje, akivel találkozni szeretett volna, akkor már ittunk pici Sojut, így mondta menjek én is sasoljam meg a csajt. Mentem is, a gond csak az volt, hogy a csajszi haza akart menni aludni, ez Matti-nak nem nagyon tetszett mert jövőbeli terveit derékba törte volna, így javasoltam a csajnak ha már Koreában vagyunk, tegyünk úgy mint a koreaiak esős időben igyunk egy kis Makgeollit. Mivel a koreai lányok rendkívül hazaszeretők, így velünktartott, a végkifejletet részegség, és egy halom homály....

Második nap megint ivás menetrend szerint, meg voltak ilyen jó kis játékok, hogy fizetsz kb 200 forintot, és fejbedobhatsz vizilufival valakit akit kiválasztasz magadnak, egy csajszit nagyon fejbe küldtem szegényt sajnáltam is picit, de nem nagyon mert fizettem a szolgáltatásért. Aztán este más emberekkel ivás folytatás, disznó vékonybél grillezés, és falás... valójában ez a hét az extrém kaják jegyében telt ( disznó vékony, vastag bél, máj, tüdő, csirkeszív grillezve, kutya bőr, kutya vér, kutya hús) egy komplett háziállat hadsereget felfaltam.... sorry. Aztán találkoztam egy irtózatosan berúgott sráccal, aki nagyon a barátom akart lenni, így mondtam neki menjünk mostantól együtt iszunk, velem tartott sokáig aztán lelépett mert össze akart szedni valami csajt. Eléggé este odakeveredtünk egy fura gépész szak kocsmájához, ott kezdtünk el mulatozni, ahol az egyik csaj hátát lehányta egy srác, azt sírt picit a fenyítés miatt.

péntek: itt már meg voltam fáradva, így nem esett annyira jól a pia... de mivel összefutottam jópár fülöpszigeteki, shri lankai, indonéziai, laoszi, meg mian mari emberekkel, ja meg ott voltak a mongolk is, így nem mentem haza , hanem beloptam magamat a szívükbe. Az egyik csaj sírt picit, sajnos ez a vállamon történt, így annyira nem voltam olyan boldog. Aztán egy koreai srácnak bemutattam két fehér lányt, nagyon örült neki. Aztán a mongol srác verekedni, akart mivel a mongolok szeretik a harcot. állítása szerint :) egy srác addigra már beájult a piától, és az ölébe nyáladzott pöttyet. Ezek után visszamentem a koleszba, ahol felélesztettem egy srácot aki bealudt a zuhanyfülkében. A fülöpszigeteki lánytól hallottam, hogy egy csajt megkéseltek a fesztivál alatt, és belehalt a kórházban, elég súlytós.

A hétvégén meg kutyát ettem, ennyi. Amúgy megerőszakolnám az orlyukait annak aki kitalálta az akusztikus gitárt, meg annak is aki beengedte vele a litván faszt a koleszba...

csucsu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koreamegen.blog.hu/api/trackback/id/tr831144905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása