HTML

Koreában pompa van

Friss topikok

  • giasway: Hahó! Lady GaGa királynő!!! A hoteles sztorihoz annyit, hogy a bin-jip után nem tom mit csodálko... (2009.07.02. 18:38) Jeju 2
  • Pereszlényi Péter Pál: papám...ez egy nagyon raj story...mint egy amcsi film vagy mi a fosz...szerintem az a gyík a hely ... (2009.06.29. 21:35) Jeju-do túrám története
  • namhanman: Halihó, kettéröhögtem magam a szövegeken, mindjárt kiteszlek a koreás magyar blogokat tartalmazó ... (2009.06.28. 23:41) történések
  • Pereszlényi Péter Pál: Egyél, igyál, nyugodtan, az ételekben tifuszos majomsperma az italokban egy tbc prostituált hüvely... (2009.06.10. 17:48) elfelejtettem mondani....
  • Pereszlényi Péter Pál: pappppa! ha lehet egy tippem, bár tudom, hogy rettentő váladék rengeteg kísérné utamat ha találkoz... (2009.06.02. 18:30) DMZ, JSA, Mongol étterem, és a Dzsingissssz vodka rejtelmei

Linkblog

este van este van

2009.04.18. 17:30 Radics Péter

Hejjj everiván! odahaza!

Este elmentem beverni az arcomba egy kis marhahusit de csak úgy a csontról ám pálcikával, elég vicces meg nagyon finom, van hozzá ilyen jófajta leves is, az is fincsi. Nagyon kívánta már a testem a lét... Aztán a sok internacionális emberrel elmentünk a Daegu Toronyba, ami sokkal vicessebb volt a Seoul Toronynál, bár kisebb de egész aranyos kis kilátás nyílik a városra, meg nem volt szinte senki a tetején, ellentétben a S.T.-vel. Szóval egy fajszácska kis félórát elnézegettünk. Aztán metróval haza, mivel megkaptam a student ID kártyámat, amivel ha töltök rá pénzt használhatom a metrót elcsóbban mint a jegy, és egy órán át átszállogathatok erre arra, szóval megéri, elhatároztam tömegközlekedni fogok. Utunkon találkoztunk a legfrankobb kisráccal, aki nekiállt dumálni velünk angolul, egy olyan nyelven amiről nem sokat tudott. De azt vágta hogy beautiful amit el is tolt egyből a littván lánykának, nekem meg megmondta hogy olyan vagyok mint a Hugh Jackman a Xmenből. Ennek örültem meg is köszöntem szépen. Aztán tovább is állt mert útban volt hazafelé, a mamájához megy valami cuccal, azt nem értettem hogy mivel, de közben egy nagy adag kávét szüpürtyült, elég lazán küldte neki.

Na meg aztán ma beszélgetett velem az ausztrál srác, ugye volt a verekedés, meg a fegyelmi, és megyek majd kihallgatásra hétfőn. Tudtam hogy az ausztrál arc tudja, hogy el fog velem beszélgetni a néni a történtekről. Na netezgetek bejön a szobába, kérdés este megyek e velük Daegu tornyot nézni, mondtam ja. Aztán fél órán át beszélgettünk ilyen furcsa dolgokról, ami elég fura volt, mivel ritkán dumáltunk ezelőtt.. egyből a kis paranoid képezet beindult a fejemben, biztosan azért akar velem dumálni, mert tudja  hogy ha gonosz dolgokat mondok róla neki abból baja lesz.... Na de aztán lelécelt, nem gondoltam többet a dologra. Mígnem a torony étterem részében megkaptam a bóközönt részéről... Kiderült ugyanis hogy én vagyok a legvicessebb ember a Földön, én vagyok a legőrültebb ember akivel találkozott, aztán megdícsért, hogy jeentősen fejlődnek az izmaim mostanában, látszik hogy keményen dolgozok a konditeremben.... Itt már a gyomrom belsejét csiklandozta a nyelvével, természetesen az alsóbb fertájakról indulva szóval gyorsan elhagytam a környékét... picit undi volt, rá is kérdeztem mi a faszért bókol össze vissza. Na aztán később jött a kérdés, csak hogy tudatosítsuk a kapcsolatot a kedvesség, meg az általam okozható szopás között, rákérdezett hogy mikor beszélek a főfőnökkel, megmondtam az időpontot, mosolyogtam egyet, aztán továbbáltam, még mielőtt rákapcsolt volna a második seggsuvickoló menetre fürge nyelvecskéjével.... bröööööáffff

csucsu, ja amúgy meg tudom kérdezni kínaiul hogy kérsz e még cukrot, ezzel nagy sikereket arattam kínai hallgatótáborom berkein belül. Amúgy kértek... de nem volt cukrom... beégtem

na most csucsu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koreamegen.blog.hu/api/trackback/id/tr961072939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása