HTML

Koreában pompa van

Friss topikok

  • giasway: Hahó! Lady GaGa királynő!!! A hoteles sztorihoz annyit, hogy a bin-jip után nem tom mit csodálko... (2009.07.02. 18:38) Jeju 2
  • Pereszlényi Péter Pál: papám...ez egy nagyon raj story...mint egy amcsi film vagy mi a fosz...szerintem az a gyík a hely ... (2009.06.29. 21:35) Jeju-do túrám története
  • namhanman: Halihó, kettéröhögtem magam a szövegeken, mindjárt kiteszlek a koreás magyar blogokat tartalmazó ... (2009.06.28. 23:41) történések
  • Pereszlényi Péter Pál: Egyél, igyál, nyugodtan, az ételekben tifuszos majomsperma az italokban egy tbc prostituált hüvely... (2009.06.10. 17:48) elfelejtettem mondani....
  • Pereszlényi Péter Pál: pappppa! ha lehet egy tippem, bár tudom, hogy rettentő váladék rengeteg kísérné utamat ha találkoz... (2009.06.02. 18:30) DMZ, JSA, Mongol étterem, és a Dzsingissssz vodka rejtelmei

Linkblog

belvárosi dínom meg a dánom

2009.05.18. 10:12 Radics Péter

A péntek estét az egyik koreai srác szülinapjának megünnaplésével töltöttem, egészen jóra sikeredett finomságokat kajáltam, meg ittam bambusznedűt, de most olyan érzésem van mintha ezt már leírtam volna... így jár az ember ha nem olvassa vissza a blogbejegyzéseit. Na aztán szombaton kajáltam fincsi disznajbelet, ami elképesztően finom volt, és a csirkesegghez hasonlatosan ez is jó rágós, azt nem tudom hogy írtam e hogy ettem csirkesegget. Meg ittam egy újabb fajta alkoholt aminek elfelejtettem a nevét. Valójában ez a hétvége az evésnek volt szentelve erőteljesen. És még mindig nem hízok... hihetetlen. A faszszopó szobatársam beleszuszogott mögöttem a levegőbe, így elfelejtettem a mondandómat... majd meglakol érte. Ha elmegy rászellentek a párnájára!

vasárnap mikor hazafelé jöttem a taxival, a figura rossz helyen dobott, ki így volt szerencsém megcsodálni, néhány irtózatosan gyönyörű koreai utcalányt is. Sikerült szemeznem a leggyönyörűbb prostituált sziluettel is melyet valaha láttam, elég veszélyesen hatalmas a kontraszt a magyar kisebbségi strichelős szakadt miniszoknyás lógóhasú prostikhoz képest. Itt még a szakadt szoknya is dizájnosan van megtépve, és az az alatti részek értve itt a combot, és vádlit, elég észbontóan feszülő izmokat rejtenek a 30 centis magassarkúnak köszönhetően. MIndenki el tudja képzelni. Amúgy elgondolkodtam rajta, hogy milyen szar lesz a hazamenetel után ránézni a magyar lánykákra..... síííínye előre fáj a szívem. EZ a bejegyzés férfi olvasótáboromnak szólt.

A héten lesz az iskola fesztivál ahol mindenféle koncertek lesznek, meg rengeteg ivás, szóval majd biztosan tudok pár érdekes adattal szolgálni.

Utóiratként itt van pár link a kedvenc előadóimtól, :), érdemes a táncot figyelni és megtanulni midnen esetben. :

Super Junior: Sorry, Sorry

https://www.youtube.com/watch?v=tJKMIf65B-0&feature=PlayList&p=A58E6C8034CFDB50&index=0

Son Dam Bi: Michosseo aka Crazy

https://www.youtube.com/watch?v=7OzabifGLT4

Son Dam Bi: Toyoil Bame aka Saturday Night

https://www.youtube.com/watch?v=ERBk0J5-mbI

Big Bang feat 2NE1 : Lollipop

https://www.youtube.com/watch?v=vsy_m6xk1xw

Lee Hyo Ri is fujtja mondjuk őt annyira nem ismerem de azért nézzetek utána, nagyon megszerettem a koreai muzsikát, de most megyek enni

https://www.youtube.com/watch?v=5c1oz68LEgE

remélem tetszik csucsu!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koreamegen.blog.hu/api/trackback/id/tr951128236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása