HTML

Koreában pompa van

Friss topikok

  • giasway: Hahó! Lady GaGa királynő!!! A hoteles sztorihoz annyit, hogy a bin-jip után nem tom mit csodálko... (2009.07.02. 18:38) Jeju 2
  • Pereszlényi Péter Pál: papám...ez egy nagyon raj story...mint egy amcsi film vagy mi a fosz...szerintem az a gyík a hely ... (2009.06.29. 21:35) Jeju-do túrám története
  • namhanman: Halihó, kettéröhögtem magam a szövegeken, mindjárt kiteszlek a koreás magyar blogokat tartalmazó ... (2009.06.28. 23:41) történések
  • Pereszlényi Péter Pál: Egyél, igyál, nyugodtan, az ételekben tifuszos majomsperma az italokban egy tbc prostituált hüvely... (2009.06.10. 17:48) elfelejtettem mondani....
  • Pereszlényi Péter Pál: pappppa! ha lehet egy tippem, bár tudom, hogy rettentő váladék rengeteg kísérné utamat ha találkoz... (2009.06.02. 18:30) DMZ, JSA, Mongol étterem, és a Dzsingissssz vodka rejtelmei

Linkblog

fesztiváááááááááááálllllllllllllllllllllllll van

2009.05.22. 09:48 Radics Péter

tessék nézni Professor Oh gyönyörű szemeit amint megpróbál rávezetni titeket a koreai ábécé rejetmeire:

https://www.youtube.com/watch?v=CdiR-6e1h0o

rendeben is van. Wááááááááóóóóóóóó Barbi! nagyszerű a fesztivál eddig, tegnap láttam tradicionális zenészeket, meg tüzijátékot, három szám erejéig fellépő híres lánybandát tűzshow kiséretében, az mondjuk kemény volt, a lángóló színpad. Meg mindenki pörög annyian isznak mint a dög! Tegnap ettem disznó vékonybelet, ami olcsóbb mint a disznó vastagbél mert több van belőle :)

Tegnap összefutottunk egy csoporttársammal, aki végzős szóval nagy hatalommal rendelkezik... ezt be is mutatta nekünk amikor odaültünk a tanszéki kocsmájukhoz, és kaptuk az ingyen dolgokat neki köszönhetően, aztán Jeong-eun-nek köszönhetően, akinek az egyik srác lehányta a hátát, aztán cserébe fizetett mindenféle dolgot, szegény lány nem örült annyira, sajnáltam is mert szép volt a ruhája.... de a kissrác meg lett dorgálva... aztán egy koreai részeg lányka meg akart tanítani hogyan kell a pálcikát használni:

-these are chopsticks, you have to hold it like this, and do like this.

aztán picit játszottam hogy még soha nem láttam pálcikákat, ő próbált tanítgatni, fél perc után megdícsértem hogy jó tanár, mert megtanított enni velük. Na megyek megint mert már szól a zene, ja amúgy ma tanulni fogom a teaceremóniát :) , ez sajnos a pénteki koreai óra rovására fog menni, mivel azonos időben van... így megy ez

csucsu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koreamegen.blog.hu/api/trackback/id/tr421136919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása