HTML

Koreában pompa van

Friss topikok

  • giasway: Hahó! Lady GaGa királynő!!! A hoteles sztorihoz annyit, hogy a bin-jip után nem tom mit csodálko... (2009.07.02. 18:38) Jeju 2
  • Pereszlényi Péter Pál: papám...ez egy nagyon raj story...mint egy amcsi film vagy mi a fosz...szerintem az a gyík a hely ... (2009.06.29. 21:35) Jeju-do túrám története
  • namhanman: Halihó, kettéröhögtem magam a szövegeken, mindjárt kiteszlek a koreás magyar blogokat tartalmazó ... (2009.06.28. 23:41) történések
  • Pereszlényi Péter Pál: Egyél, igyál, nyugodtan, az ételekben tifuszos majomsperma az italokban egy tbc prostituált hüvely... (2009.06.10. 17:48) elfelejtettem mondani....
  • Pereszlényi Péter Pál: pappppa! ha lehet egy tippem, bár tudom, hogy rettentő váladék rengeteg kísérné utamat ha találkoz... (2009.06.02. 18:30) DMZ, JSA, Mongol étterem, és a Dzsingissssz vodka rejtelmei

Linkblog

van időm ezért írok egy picit

2009.07.01. 18:17 Radics Péter

Össze kell rombolnom egy mítoszt, ami a mongol gyerek meztelen eséséről szól.... állítólag volt rajta ruha. Amúgy láttam a fejét, fúúúúúúúúúúúúúúúúúúj ha valaki látta a Robert DeNiro-s Frankensteint akkor el tudja képzelni hogy milyen volt.... iszonyúan néz ki, jól ki is nevettem. Szerintem már nem szeret a srác annyira mint az elején. Sebaj. Éhes vagyok, de le kell dobnom a fölös kilóimat, mivel hamarosan megyek a Pusan strandra, ahol vadászni fogunk lányokra, ahogy ezt beígérte egy srác aki most éppen a Fülöp szigeteken tartózkodik, mint önkéntes. Amúgy a koreai önkéntesség nagyon menő, és rengeteg dolgot lehet csinálni, és természetesen ezt értékelni is fogják majd a felvételiknél, vagy az interjúknál, szerintem ez egy nagyon jó dolog! Jó lenne ha odahaza is ennyi lehetőség lenne mindenféle dolgot csinálni állami támogatással. A koreai diákok iszonyú szorgos népek! Mindenki tanul mint az őrült, folyton valami tesztre készülnek, kezdem magamat egy haszontalan tukkónak érezni , ha a közelükben vagyok :).

elég is volt sziasztok, amúgy visszaolvastam a bejegyzéseket, és egész vicces dolgok történtek errefelé, majd még megpróbálok tenni az ügy érdekében, hogy jöjjön az új anyag. Amúgy észrevettétek, hogy mindig elköszönök, aztán még írok valamit? Aljas egy féreg vagyok megtévesztek midnenkit :)

csucsu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koreamegen.blog.hu/api/trackback/id/tr661220518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása