HTML

Koreában pompa van

Friss topikok

  • giasway: Hahó! Lady GaGa királynő!!! A hoteles sztorihoz annyit, hogy a bin-jip után nem tom mit csodálko... (2009.07.02. 18:38) Jeju 2
  • Pereszlényi Péter Pál: papám...ez egy nagyon raj story...mint egy amcsi film vagy mi a fosz...szerintem az a gyík a hely ... (2009.06.29. 21:35) Jeju-do túrám története
  • namhanman: Halihó, kettéröhögtem magam a szövegeken, mindjárt kiteszlek a koreás magyar blogokat tartalmazó ... (2009.06.28. 23:41) történések
  • Pereszlényi Péter Pál: Egyél, igyál, nyugodtan, az ételekben tifuszos majomsperma az italokban egy tbc prostituált hüvely... (2009.06.10. 17:48) elfelejtettem mondani....
  • Pereszlényi Péter Pál: pappppa! ha lehet egy tippem, bár tudom, hogy rettentő váladék rengeteg kísérné utamat ha találkoz... (2009.06.02. 18:30) DMZ, JSA, Mongol étterem, és a Dzsingissssz vodka rejtelmei

Linkblog

Jeju 2

2009.07.01. 17:09 Radics Péter

Mindenek előtt azonban szeretnék kidobni három linket:

Chae Yeon: Shake - https://www.youtube.com/watch?v=l6aPw9aIZdU , először élő előadást láttam a TV-ben, és a csaj elég rövid szoknyát viselt a produkció során. A szobában lévő koreai sráccal egyetemben befagyott az éppen véghezvinni készült mozdulatsor, és odatelepedtünk 3 percre a televízió elé, itt egy élő produkció: https://www.youtube.com/watch?v=K9AjGRIJIFc khhhhmmm, és Koreában mindenki imádja Lady Gaga-t akiről én még soha nem hallottam mielőtt ide jöttem volna: https://www.youtube.com/watch?v=M65zI9LH-as&feature=fvst

Jeju: Kiköltöztünk a fura fazontól, aki volt olyan kedves, és bevitt minket a városba, bár nem oda ahova kértük, hanem egy picit arrébb mindentől... aranyos volt. De ha nem ott rak ki valószínűleg soha nem találjuk meg a 20000 won-os motelt, ahol ennyibe került egy szoba, hárman kivettük bár azt nem szeretik, de megoldottuk. Beköltöztünk, az aranyosan naív recepciós bácsi, aki mint kiderült egyedül vezeti a saját motelját, és ezért nem nagyon alszik, már több éve, elnavigált minket a szobához, megköszöntük. Elmagyarázta, hogy a kulcsot, ha elhagyjuk a motelt ne vigyük magunkkal, hanem csak tegyük bele erre a célra létesített tároló tégelybe. Ok. Elmentünk körbenézni, italoztunk, ételeztünk. Visszatérvén látom, hogy a kulcsunk sehol.... szolok a bácsinak, aki kedvesen felkísér minket, hogy közösen szemrevételezzük mi a helyzet. Az ajtó nyitva, a kulcs az ágyon, fura volt, pedig lecsekkoltam, hogy be van e zárva.. be volt ... Ugyanakkor amíg mi kint élveztük az életet, valaki ezt a mi szobánkban tette meg.... Lenyúlta a kínai csaj szótárgépét, egy arckrémet, megevett egy zacskó chipset, és megivott egy üveg vizet utána feltételezhetőleg. De mindez még nem volt elég tolvajunk számára... Fogta a fogkefémet, és fogat mosott vele.............. a koreaiak adnak a higiéniára :) lehet hogy le is zuhanyozott, mert picit vizes volt a padló. Ezután lementünk a recepcióra elmesélni mi is történt. Lecsekkoltuk a kamera által rögzített felvételt, ami üres volt, vagy csak nem működött a kamera, kihívtuk a rendőrséget, akiket nagyon érdekeltek a magyarországi dolgok. Én tisztességtudóan válaszolgattam nekik. Aranyosak voltak. Felvették az adataimat, Jeong-eun az ujjlenyomatával szignálta a jelentést, és kész is voltunk, bár picit mérgesebben mint azelőtt. Utána másnap elmentünk egy másik szigetre U-do -ra amio szerintem nagyon szép, bárki is megy oda mindenképpen induljon el korán reggel, mert az utolsó komp 6 kor megy vissza Jeju-ra. MIvel mi késve érkeztünk, így csak pár órát tölthettünk a szigeten, itt fürödtem másodszor a tengerben. Még mindig hideg volt. Egy pottyantós wcben öltöztem át, ami nem nagy élmény. Jó tanács: soha ne nézzetek le..... soha! Szörnyű látvány a fostenger, eddig csak emlegettem, de most láttam is, nem szép na.... Jejura visszatérve találkoztunk egy taxissal aki autózott velünk 1 órán kersztül, és összesen 15000 wont kért érte, továbbá elvitt minket egy híres lóhús falodába, ahol volt szerencsém megkóstolni a nyers lóhúst, illetve különféle ételeket lóhúsból elkészítve. Nagyon finom! Mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy próbálja ki ha van rá módja. Aztán más nem nagyon történt, utolsó nap esett az eső, így úgy döntöttünk hazatérünk. AMúgy azóta is esik az eső állítólag, szóval a döntés jó volt.

Amúgy egyre nyomasztóbb tényként nehezedik lelkemre a hazautazás tudata. Azért a két hét Kína felvillanyoz, meg pár nap Seoul Yang-ho val és Jihye-vel remélem úgy jönnek össze a dolgok ahogyan szeretném!

csucsu mindenkinek itt az új Girls Generation sláger: https://www.youtube.com/watch?v=-LN6rtpU7E4&feature=fvw hallgassátok!

jujjjjj majdnem elfelejtettem egy aranyos kis storyt Jejun bementünk éjszaka sört venni egy boltba, ahol egy rendkívül idős néni szolgált ki minket. Megkérdeztük mennyi lesz a chips, meg a sör meg  a poharak együtt. Erre ő mondja 3900, veszem elő a pénzemet, keresgélek vagy 10 másodpercig megszólal 4700, itt nézek hogy mi a helyzet. Várok megint vagy 20 másodpercet, éreztem a feszültséget a levegőben 5300 sííííínnnnye feljebb már csak nem megy gondoltam... A néni olyan lassan számolt fejben mint még soha senki, de megértem mert idős volt az aranyoskám. Aztán Jeong-eun előkapta  a mobilt, gyorsan összeadta kifizettük, és elhúztunk még mielőtt bármi történt volna.

most csucsu!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreamegen.blog.hu/api/trackback/id/tr941220386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

giasway 2009.07.02. 18:38:53

Hahó!

Lady GaGa királynő!!!

A hoteles sztorihoz annyit, hogy a bin-jip után nem tom mit csodálkozol az ilyesmin. Valószínűleg azóta sokan csatlakoztak a mozgalomhoz :)
süti beállítások módosítása