HTML

Koreában pompa van

Friss topikok

  • giasway: Hahó! Lady GaGa királynő!!! A hoteles sztorihoz annyit, hogy a bin-jip után nem tom mit csodálko... (2009.07.02. 18:38) Jeju 2
  • Pereszlényi Péter Pál: papám...ez egy nagyon raj story...mint egy amcsi film vagy mi a fosz...szerintem az a gyík a hely ... (2009.06.29. 21:35) Jeju-do túrám története
  • namhanman: Halihó, kettéröhögtem magam a szövegeken, mindjárt kiteszlek a koreás magyar blogokat tartalmazó ... (2009.06.28. 23:41) történések
  • Pereszlényi Péter Pál: Egyél, igyál, nyugodtan, az ételekben tifuszos majomsperma az italokban egy tbc prostituált hüvely... (2009.06.10. 17:48) elfelejtettem mondani....
  • Pereszlényi Péter Pál: pappppa! ha lehet egy tippem, bár tudom, hogy rettentő váladék rengeteg kísérné utamat ha találkoz... (2009.06.02. 18:30) DMZ, JSA, Mongol étterem, és a Dzsingissssz vodka rejtelmei

Linkblog

a rakétás pingvin, és a kiürült utcák

2009.07.06. 14:22 Radics Péter

Rendeztem Seong-de barátommal egy goodbye Daegu partyt. Ami picit csalóka mivél még mindig itt vagyok.... seouli pajtásaim rendkívül elfoglaltak, mivel melóznak, így a seouli utazás elnapolva Kína utánra. Illetve elhetelve. A búcsúbuli jóra sikeredett, ünnepeltünk, ahogyan kell Seong-de megkérdezte tudom e ki az a Rakétás Pingvin? Missile Peguin. Nem tudom feleltem. Tudom e ki az a Kim Jeong-il? Azt tudom. Na ő a rakétás pingvin. Miértis? És itt elmagyarázta, hogy az észak koreai vezető bácsinak rendkívül hatalmas pocakja hasonlatos egy pingvinéhez, és a rövid kis karocskái a pingvin apró szárnyaira hasonlítanak. És valóban amikor elmutogatta hogyan jár egy pingvin, tényleg rá lehet ismerni a figurára. A rakétákat gondolom nem kell magyarázni. Erre a gondolatra ittunk egyet. Utána még sok gondolat következett amire inni kellett, így a gondolatsorozat után elhatároztuk, hogy elmegyünk megnézni a daeugi prostituáltnegyedet. Csalódás volt az egész. Ugyanis aznap a rendőrség azt a negyedet választotta kiemelten veszélyes negyednek, és félpercenként váltották egymást a rendőrautók... így szegény prostituáltak munka nélkül, mi pedig látnivaló nélkül maradtunk.... MIndegyikőjük bent volt a házakban, ahova Seong-de nem akart bemenni, mert azt nem illik, hogy bemész nézelődsz aztán csak lelécelsz, ha bemész akkor illik döccenteni egyet legalább. Ehhez nem volt erőnk, sem kedvünk, sem pénzünk, így visszamentünk az egyetem közelébe, ahol bánatosan úgy döntöttünk, hogy iszunk még egy kicsit. De az öreganyók aranyosak, akik be akarnak invitálni, egyik jól megtépte a kezemet, hey hey gyere, gyere be fiatal lánykák  vának odabent, mind nagyon szép. Azért vicces volt, hogy mamám korabeli mamók, kerítőnőként melóznak mellékállásban :D.

Másnap elmentem Heinsa templomba, ahol találkoztam a pécsi professzornővel. Aki 26 éves és valójában phd hallgató, kifejtette,h ogy rendkívül viccesnek tartja, hogy leprofesszorozzák a diákok. Aztán volt még ott jó sok prof/tanár, mindenféle más országokból is. Továbbá egy gyünyörű alkatú kínai csaj, aki mint kiderült az egyik amcsi profnak a menyasszonya.... a prof 40 év felett jár, a csajszi nincsen még 20 szerintem. Vén kecske is művel dolgokat a sóval ezek szerint. Amúgy az amcsi figura, mindent tud. MInden kérdésre tudja az igazságot, nem a választ... mert amit mond az megdönthetetlennek bizonyul számára. Továbbá gondolatokat is olvas mivel menyasszonykája helyett készségesen válaszolgatott mindenféle a lányhoz intézett kérdésekre. A csaj nem sok vizet zavar, a faszi állítása szerint csak pihenget, és a hitelkártyáját használja. Ennyit róluk.

Más nem történt, illetve elmentünk Jeong-eun nagynénjéhez, és nagybátyjához kajálni. WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWw. Az étel mennyisége szerintem egy hadseregnek elég lett volna. Megkajáltam mindent! :) Aztán úgy döntöttek adnak ajándékot is. Kaptam egy olyan palack Soju-t amit sehol nem lehet venni már állítólag, mivel ez még kézzel készített, és nem gépek segítségével. Sokkal erősebb, és finomabb az átlagos Sojunál, apu szerintem hazaviszem ajándékba :), a másik dolog amit kaptam az valami likőr amiben arany van!!!! Beszarok aranyszemcsék úszkálnak a likőrben! Meg lehet inni az aranyat, micsoda brutál világ, miután megiszom biztos hogy soha többé nem megyek el klotyóra :D! Na mindegy ezt anyu neked küldték. Szóval csak te nem mehetsz majd wc-re :), amúgy azt mondták az arany jó a bőrnek! Beszarok! Utána elmentünk enni valamit megint, és mindent fizettek. 3-an megkajáltunk 15 embernek való ételt! Wow! És azt mondták bármikor jövök Koreába, akár barátokkal, akár egyedül, vagy családdal, látogassam meg őket, és lakjak náluk amíg itt vagyok! Vissza kell jönnöm :D!

csucsu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koreamegen.blog.hu/api/trackback/id/tr401229815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása