HTML

Koreában pompa van

Friss topikok

  • giasway: Hahó! Lady GaGa királynő!!! A hoteles sztorihoz annyit, hogy a bin-jip után nem tom mit csodálko... (2009.07.02. 18:38) Jeju 2
  • Pereszlényi Péter Pál: papám...ez egy nagyon raj story...mint egy amcsi film vagy mi a fosz...szerintem az a gyík a hely ... (2009.06.29. 21:35) Jeju-do túrám története
  • namhanman: Halihó, kettéröhögtem magam a szövegeken, mindjárt kiteszlek a koreás magyar blogokat tartalmazó ... (2009.06.28. 23:41) történések
  • Pereszlényi Péter Pál: Egyél, igyál, nyugodtan, az ételekben tifuszos majomsperma az italokban egy tbc prostituált hüvely... (2009.06.10. 17:48) elfelejtettem mondani....
  • Pereszlényi Péter Pál: pappppa! ha lehet egy tippem, bár tudom, hogy rettentő váladék rengeteg kísérné utamat ha találkoz... (2009.06.02. 18:30) DMZ, JSA, Mongol étterem, és a Dzsingissssz vodka rejtelmei

Linkblog

ma van whiteday Koreában

2009.03.14. 05:53 Radics Péter

na ma van valami szutykos dolog amit whiteday-nek neveznek, a szerelmespároknak 3 ünnepük van az első a valentín nap, a második a white day , a harmadik a black day? ebben annyira nem vagyok biztos. Na a lényeg az hogy valentínnapon a csajok adnak mindenféle dolgot a fiúknak, utána a fiúk adnak a lányoknak, aztán meg ha valamelyiket kihagyták, akkor a fekete napon, fekete tésztát falnak közösen... elmagyarázták, de már nem emlékszem szóval lehet hogy nem így van. Amúgy ha már linklgettek akkor itt egy gyöngyszem:

https://www.youtube.com/watch?v=eodFU4b237s

megpróbáltam múltkor énekelni, de nem ment... túl gyors, de ilyen táncjátékot már löktem rá. Fasza volt, egyre jobb vagyok benne.

Jucus a helyedet nem kell félteni :).

Ma lesz az egyik csaj szülinapja, jujj amúgy a shabu-shabu evés elég jól sikerült, faszán finom kaja, ettem kagylót, polipot, meg mindenféle fura gombát, olyanokat amik az albérletünkben nőttek a virágból... elég rossz érzés volt visszagondolni, de a kaja finom volt nagyon.. Utána meg elmentünk biliárdbowlingozni :), na az vicces volt, egy az egy elleneztem egyik csoporttárscsajjal, mint a rongyot úgy elvertem :), hehe így ő fizette a játékot... amúgy a helyen olyan miniszoknyában mászkáltak a pipik amilyet még a filmekben sem láttam, Ignassal hesszelgettük őket, csak a helyen túl sok volt a fehér :)

kezdek rasszista lenni, már nem szeretem magamat sem :), na nem ám csak viccelek magamat imádom, de a többi fehérre ferde szemmel nézek, ha értitek ennek a mondatnak a furmányos rasszista megnyilvánulásait büszke leszek magamra..... Na de ezt csak azért mondom mert tegnap este elmentem egy clubba a Frog nevezetűbe ahova soha többé nem megyek el.... megfémdetektorozták a testem, az vicces volt, egy masszív koreai arc művelte mindezt, aztán átkutatta  a táskámat, sandán nézett az üres palackra ami a táskámban volt, gondolom nem értette miért hordok magamnál szemetet... így visszagondolva én sem tudom, hogy miért volt bent.... azt hiszem ki kéne dobnom. Na aztán bementünk, és megtapasztaltam hogy a fekete úriemberek sokan vannak errefelé az éjszakában, és szeretnek sztereotípia kúrós táncot ropni a kis fehér pipikkel, meg persze a koreaiakkal is... ráadásként még a zene is rossz volt, szóval soha többé.. Aztán egy kis esti norebang, meg tintahal rágcsálás, az jó volt. De most elég az éneklésből egy időre...

itt van egy másik jó kis koreai muzsika örüljetek:

https://www.youtube.com/watch?v=ddQk2CqQILA

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreamegen.blog.hu/api/trackback/id/tr151001191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamás J. Bertalan · http://tamasjbertalan.tumblr.com 2009.03.14. 14:15:20

aztajóéletbe... gyanútlanul felkel az ember gyereke, du. 1-kor, ahogy illik, elkezd szörfölgetni, óvatlanul rákattint az első linkre, oszt agyérgörcs, meg kisülés... petikém, meg akarsz ölni? ez a dolog egyedül rosszabb, mint a britney-összes! a második az meg ilyen helyi dáridónak néz ki, az meg biztos a koreai csepregi éva. bazzeg, most sürgősen hallgatnom kell valami halálmetált, vagy egy kis kazah punkot, hogy megnyugodjak...

Kenszei · http://www.pecsiborozo.hu/ 2009.03.15. 10:47:51

Petikém...nem kell savazni minket feketéket, mert minden nőt mi kúrunk meg és minket hesszelnek folyamatosan(igaz Dani;-)Mi feketék egyszerűen ilyen jók vagyunk a táncban:-)Bár el tudom képzelni milyen bling-bling szar hiphop lehetett a helyen.Azt mi sem szeretjük ám olyan sokan:-)
Szívesen megnéztem volna ahogy a 150cm-es biztonságiőr felnéz Rád és átkutat:-)
Csucsu!

He who will play them all 2009.03.15. 11:21:02

Azt a k**va, hát ez mekkora istenség már, a Girls Generation videót mostantól minden este megnézem lefekvés előtt, akkora nagy bóódogság... köszönöm, Péter :D

Zsan papa 2009.03.15. 22:35:13

Na az első kommentje a lükinek is végre megtaláltam a blogod Radics.
Baze egyet kell értenem a Nappével töltöm le az összes albumát ezeknek a picsáknak igencsak kurva jó :D

Radics Péter 2009.03.17. 06:36:29

A zene igencsak jó, de a legjobb része az az amikor megpróbálod elkaraokezni na az vicces.
A biztonsági ór meg egy szekrény volt, mert a koreaiak azért annyira nem kicsik mint gondolja mindenki
csucsu
süti beállítások módosítása