HTML

Koreában pompa van

Friss topikok

  • giasway: Hahó! Lady GaGa királynő!!! A hoteles sztorihoz annyit, hogy a bin-jip után nem tom mit csodálko... (2009.07.02. 18:38) Jeju 2
  • Pereszlényi Péter Pál: papám...ez egy nagyon raj story...mint egy amcsi film vagy mi a fosz...szerintem az a gyík a hely ... (2009.06.29. 21:35) Jeju-do túrám története
  • namhanman: Halihó, kettéröhögtem magam a szövegeken, mindjárt kiteszlek a koreás magyar blogokat tartalmazó ... (2009.06.28. 23:41) történések
  • Pereszlényi Péter Pál: Egyél, igyál, nyugodtan, az ételekben tifuszos majomsperma az italokban egy tbc prostituált hüvely... (2009.06.10. 17:48) elfelejtettem mondani....
  • Pereszlényi Péter Pál: pappppa! ha lehet egy tippem, bár tudom, hogy rettentő váladék rengeteg kísérné utamat ha találkoz... (2009.06.02. 18:30) DMZ, JSA, Mongol étterem, és a Dzsingissssz vodka rejtelmei

Linkblog

environment and health óra / környezet és egészség+stuff

2009.04.08. 17:58 Radics Péter

Szerintem már írtam az őrült tanárról Vision-ről, elég vicces órákat tart és minden betegséget a környezetre akar ráfogni. Remek példa következik:

Vision (mostantól V): Te miért köhögsz?

Diák1 (mostantól D1): A cukor miatt ami a számban van.

V: A cukor miatt? Szerintem ez nem megfelelő magyarázat, szerintem más oka van.

D1: Nem csak félrenyeltem a nyálamat (Saliva angolul, Vision nem ismerte a szót)

V: nem értem az micsoda?

P ( ez én vagyok): Az a folyadék a szájban, ha odaköpök a padlóra a nyál lesz a padlón...

V: Nem értem.

P: Hát most nem akarom megmutatni, de ha köp valaki így ni pfffff akkor a nyál az ami ott lesz a padlón.

D2: 침 (ez annyit jelent nyál..)

V: aha szóval a nyál miatt köhögsz?

D1: Igen mivel félrenyeltem

V: Szerintem te nem a nyál miatt köhögsz....

És ez a vita folytatódott vagy 5 percig, majdnem beszartam a röhögéstől.... Vízió elég frankón nyomja neki. Amúgy ha már környezet meg miegyéb ma találkoztam a sárga porral, és már a koreai nevét is tudom... így írják ni: 황사    hwang sa, durván hangzik mi? Mint kiderül a fekete autókon fel lehet fedezni.. és tényleg sárga meg elég rosszindulatúnak néz ki....

Na megyek aludni csucsu mindenki, ja amúgy voltam egy marha szép helyen, nagyon szép volt, örökké emlékezni fogok rá, mivel az volt a hely ahol először megkérdeztem koreiaul merre van a wc.... :)  화장실 이 어디 에요?  Hwa jang sil i odi e yo? és a választ is megértettem mert azt mondta a néni hogy ott 처기 huhh remélem hogy így írják... na a csudába is....

amúgy egy másik vicces dolog is volt ma, amikor beszélgettem skypeon Jihye pajtásnémmal, egyszer csak beírta magyarul hogy fing..... na ezen egy pöttyet megszakadtam aztán vagy fél órát valami szótérprogrammal csesztük az agyunkat... vecces volt, amúgy ha már magyar, egy csaj akivel egy kocsmában találkoztam ismerte a puszta szót.. de csak ezt az egyet.. azt mondta tanulták földrajzból... beszartam pöttyet

Amúgy jól összebarátkoztam Yang-ho nevű pajtásommal akinek megünnepeltem a szülinapját is, azóta már jó sokat találkoztunk, meg a haverjával is, meg egy MJ nevű csajjal aki állítólag nagyon erős, folyton csak Hulk-nak hívják. Amúgy Yang-ho -val olyan jóban lettünk hogy még felnőttfilmeket is cseréltünk.... hehe hello apu, anyu bezony vannak illetve voltak ilyen jellegű dolgok a gépemen a nagy vírusírtás előtt... na de sebaj ez csak egy újabb ürügy arra hogy visszamenjek Yang-ho hoz höhöhöhö :)

csucsu!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreamegen.blog.hu/api/trackback/id/tr781054307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kenszei · http://www.pecsiborozo.hu/ 2009.04.09. 13:52:45

Örülök, hogy jobb a kedélyed pajtás! Ez már jobban teccik mint egy fasz bejegyzés. Legjobbakat! Csucsu!
süti beállítások módosítása