HTML

Koreában pompa van

Friss topikok

  • giasway: Hahó! Lady GaGa királynő!!! A hoteles sztorihoz annyit, hogy a bin-jip után nem tom mit csodálko... (2009.07.02. 18:38) Jeju 2
  • Pereszlényi Péter Pál: papám...ez egy nagyon raj story...mint egy amcsi film vagy mi a fosz...szerintem az a gyík a hely ... (2009.06.29. 21:35) Jeju-do túrám története
  • namhanman: Halihó, kettéröhögtem magam a szövegeken, mindjárt kiteszlek a koreás magyar blogokat tartalmazó ... (2009.06.28. 23:41) történések
  • Pereszlényi Péter Pál: Egyél, igyál, nyugodtan, az ételekben tifuszos majomsperma az italokban egy tbc prostituált hüvely... (2009.06.10. 17:48) elfelejtettem mondani....
  • Pereszlényi Péter Pál: pappppa! ha lehet egy tippem, bár tudom, hogy rettentő váladék rengeteg kísérné utamat ha találkoz... (2009.06.02. 18:30) DMZ, JSA, Mongol étterem, és a Dzsingissssz vodka rejtelmei

Linkblog

este

2009.05.15. 09:42 Radics Péter

hello bello odahaza!

a történelemtanár odaadta a vizsgaeredményeket A- lett ami nem tudom mit jelent. Nem is lényeges, tegnap ettem shabushabu-t ami elég fasza, csak utána megfájdult a gyomrom, de azon is segítettem. Minden hónap 14. napja a szerelmespároknak valami fasza kis ünnep, tegnap a Rózsanap volt. Vettem is egy szál rózsát, amit oda akartam adni az egyik csajnak, írtam is neki de városon kívül tartózkodott, szóval becummantottam, így a kedvenc utcaiételárusnénim kapta meg aki nagyon örült neki, utána bocsánatot kértem a férjétől, amiért virágokat osztok az asszonykájának. Na litván féreg itt kacarászik a szobában, és átfutott az agyamon hogy jól fejbe kéne rúgni a rühes patkányt. Ááááá tegnap volt a litván csajszi szülinapja amin mindenki ott volt.... kivéve a szülinapos, mókamóka ezen sokan felbőszültek, és haza is mentek, aztán mikor a fele társaság elment akkor megjött a csaj, meg a litván féreg, meg a MInde a harmadik arc ugyanabból az országból. Több ember fürdött a szökőkútban is, mert a végére mindenki be volt karmolva picit. Ezek után elhatároztam hogy az éjszakát jjimjilbangban töltöm, mert szeretem a cuccot, ott is aludtam, és arra ébredtem hogy egy csaj éppen szerintem le akart velem fényképezkedni vagy valami amíg aludtam...  kinyitottam a szememet erre meglepődött, és visszament a barátaihoz. Amúgy múltkor is valami hasonló történt, csak akkor egy csaj a jobb nagylábujjamat fogdozta, és arra ébredtem fel...nem tudom mi a helyzet, de nem tetszik hogy minig felkeltenek. na ennyi történt.

csucsu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koreamegen.blog.hu/api/trackback/id/tr311122836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása