HTML

Koreában pompa van

Friss topikok

  • giasway: Hahó! Lady GaGa királynő!!! A hoteles sztorihoz annyit, hogy a bin-jip után nem tom mit csodálko... (2009.07.02. 18:38) Jeju 2
  • Pereszlényi Péter Pál: papám...ez egy nagyon raj story...mint egy amcsi film vagy mi a fosz...szerintem az a gyík a hely ... (2009.06.29. 21:35) Jeju-do túrám története
  • namhanman: Halihó, kettéröhögtem magam a szövegeken, mindjárt kiteszlek a koreás magyar blogokat tartalmazó ... (2009.06.28. 23:41) történések
  • Pereszlényi Péter Pál: Egyél, igyál, nyugodtan, az ételekben tifuszos majomsperma az italokban egy tbc prostituált hüvely... (2009.06.10. 17:48) elfelejtettem mondani....
  • Pereszlényi Péter Pál: pappppa! ha lehet egy tippem, bár tudom, hogy rettentő váladék rengeteg kísérné utamat ha találkoz... (2009.06.02. 18:30) DMZ, JSA, Mongol étterem, és a Dzsingissssz vodka rejtelmei

Linkblog

Jeju-do túrám története

2009.06.29. 17:08 Radics Péter

Elsősorban szeretném megköszönni namhanmannak a Korea-fannak, hogy kirakta a blogjára a linkemet, viszonzásként én is megosztom a kedves érdeklődőkkel az övét:

http://namhanman.blog.hu/

olvassatok, mert az jó! Most hogy kikerültünk a nyilvánosságra gondoltam rá, hogy vissza kéne venni a mocskos beszédet, meg az őrületeket..... de aztán úgy döntöttem, hogy nem fogom :), így meg is osztanám veletek Korea híres szigetére való látogatásomat (a híres sziget jelen esetben Jeju) aminek már az ötletete is elég furcsa körülmények között vetődött fel egy beszélgetés során, aztán maga az út is mókára sikeredett: 

Többen mondták, ha Koreában jár valaki Jeju-t kihagyni vétek. Így játszadoztam a gondolattal egy ideje, hogy el kéne menni. Na de ugyebár kivel? Hogyan? Mennyi pénzből? Hát ja. Ennél a pontnál közölte egy kocsmában ivászat közben Jiang Lijung kínai ismerősöm, hogy van egy fickó aki bár idősebb, de annak idején kínait akart tőle tanulni, és bár ő nemet mondott az okításra, még mostanában is jó kapcsolatot ápolnak. Eddig rendben van. A bátyja nemrég felhívta, és közölte vele, hogy ha van kedve menjenek le közösen Jejura, mert van ott egy háza (itt egy WOW felhördülés szakadt ki a tásaság tüdejéből, mivel az elég nagy dolognak számít ha ott van a hétvégi kégli), amúgy a fickónak saját étterme, meg Norebangja van, így mivel mocskos gazdag mindent ő fog fizetni Lijung-nek. Wow megfogtad az isten lábát csajszi... jól néz ki a fickó legalább? kérdeztem. Nem elég öreg, meg csúnya is, és csak barátok vagyunk.... okkkkkké gondoltam a figura biztosan akar valamit, aztán Jeong-eun felvetette mi lenne ha megkérdezné, hogy mi is mehetünk e, ha már rohadt gazdag hadd húzzunk mi is egy kicsit belőle. Másnap jött a válasz persze nyugodtan :) örömkönnyek valóravált álmok!

ennyit az előjátékról. az indulás napja:

Megbeszélt találkozás, a fickó tényleg öreg, tényleg randa, és egyáltalán nem néz ki gazdagnak, mindegy a látszat néha csal... gondoltam. Ha valamit trükközni akar a csajokkal úgyis leverem, mert öreg. Körülbelül a 3. mondata az volt, hogy amúgy 5 danos Taekwondo mester..... hűűűűű az annyát ez így nem lesz jó. Gondoltam rá, hogy csak el akarja helyezni kettőnk helyzetét a ranglétrán, ez be is igazolódott amikor megmutatott rajtam egy fogást.... jólvan nem gond, ingyenélni megyek hadd szórakozzon egy kicsit ő is. Repülünk, a fickó iszonyú sokat beszél, útközben kiderült, hogy valami fotóegyesület tagja is, szóval az összes fotóját is végig kellett nézni ami ott volt a kameráján. Tud kínaiul is, mert magától tanulta, és ezt szereti is bemutatni, olyan módszerrel, hogy ismeretlen kínaiakhoz odasomfordál, aztán letámadja őket egy ni hao -val, utána ha válaszolnak végük... nem szabadulnak, amíg el nem küldik a faszba addig ott makog nekik. Ezt picit furának találtam, hogy mindenféle ismeretlenek magyaráz, azok meg hülyén állnak, hogy mit beszél, mivel mint megtudtam a kínaija közel sem tökéletes. Repülés. Megérkezés, a figura furamód szeret parancsolgatni, hogy hova menjünk, mikor menjünk, mit nézzünk, meg mit csináljunk, ez is elég fura, de tűröm mert remélem, hogy sokat kapok vissza cserébe :). Azt mondja taxival megyünk, mert a busz az sokáig tart meg ritkán jár. Jó de milyen messze van? 40 perc taxival. Mi a fasz? és ki fogja kifizetni??? Izgulunk, hogy ő fizessen, ez meg is történik, sokat igérő összenézés, és eufóriaérzet a várható jólét reményében. Egy rohadt nagy háza volt a fickónak, majdnme akorra mint a miénk otthon. Bementünk, belül is rohadt jól nézett ki. Vacsorára összedobott egy levest nekünk, meg magának, mindent ő hozott hozzá. Útközben kiderült, hogy mások is laknak a házban, merthogy a bátyjával közöse ki szokták adni, az alsó részt ezt mondta. Megettük a vacsit, elmosogattunk a fickó után, én letörölgettem az asztalt, mindenki boldog volt. Találkoztunk az ottlakókkal is, egy iszonyú aranyos professzor házaspár, meg egy másik pár voltak, nagyon kedvesek voltak velünk már az első pillanattól fogva. Meg is van a telefonszáma a fickónak :), építem a kapcwsolatokat :). Már mondtam, hogy milyen parancsolgatós stílusa volt, szóval a szobaelosztásnál, azt mondta én vele alszom a csajok meg közösen, ezzel nem volt sok gondom egészen addig amíg az öreg figurákhoz híven el nem kezdett hortyogni mint egy medve... akkor elhatároztam következő este ebben a szobában, én nem alszom. Reggel hatkor kelt fel, így nem tudtam sokáig aludni. Reggel üvölt, hogy gyerünk munka van el kell készíteni a reggelit. Okkké. Na ez abból állt, hogy ő csapkodta  a legyeket a halak körül, amiket a prof készített elő kajának, én meg néztem, mert gecire nem volt mit tenni. MI a picsának szólt hogy menjek vele? Szerencsére a prof beszélt valamennyire angolul, így jól elszórakoztattuk egymást. A tulaj meg ölte a legyeket mint egy kibaszott robot, nem számított, hogy a légy a prof lábán, vagy a halakon, vagy egy rakat halbélen van amire ha rácsap az ember gecinagyot fröccsen mindenkire a retkes halbéllé. Na itt kezdett az arc tényleg idegesíteni, mert egy jó adag halvérrel lett gazdagabb a nacim, meg a cipőm is, a pikkelyekről nem is beszélve.. A kaja elkészült, nyers hal nyami, finom volt. Mindent megettünk, aztán nekivágtunk a napnak, mivel a papa szoros ütemtervet dolgozott ki mindannyiónk számára. Első állomásunk: a Jézus Park................................ mi a picsa? Jézus park? na jó nem ez volt a neve, de egy keresztény tematikájú parkba vitt minket, ahol megnézhettük Jézus szenvedését, gyönyörű szobrokon. Csudás! Majdnem megőrültem, hogy itt vagyok egy gyönyörű szigeten az arc meg egy keresztény parkot akar nekünk megmutatni, de övé volt a kocsi így gyorsan végigrohantunk rajta, és kész. Amúgy ha csak én lettem volna, és képes vagyok koreaiul elmondani a véleményemet, akkor minden sokkal gyorsabb lett volna. De utazótársaim egy koreai, és egy kínai akik két olyan népcsoport tagjai ahol a nem egyetértés, illetve a vélemény kinyilvánítása, ha az másokat szarul érinthet, nem dívik, így nem nagyon akartak ellentmondani az arcnak. Ráadásul Jeong-eun fiatalabb lány volt a papánál, és mivel Koreában az időset tisztelni illik erőteljesen, így nem igen akarta elküldeni a zseniális ötletével együtt a francba. Okkkké. Jézus Park véget ért. Irány tovább. A kocsiban folyton kínaiul próbált beszélni, a koreai csajt, meg engem csúnyán leszart... ez picit fájt :) hehe na nem ám. A hírekben bemondták, hogy esni fog az eső csak ez a nap lesz napos, így mivel egy szigeten voltunk meg akartunk mártózni a tengerben.... Na a Jézus park, és a következő állomás a Guliver birodalma, ahol minden híres épület megtekinthető kicsiben ezeket a terveinket voltak hvatottak keresztülhúzni. Amúgy az öreg soha nem hagyott minket magunkra, mindig jött és magyarázott, hihetetlenül idegesítő kezdett lenni. A guliver parkra nemet mondtunk mindannyian, mivel rohadt drága volt, meg nem is nagyon érdekelt jelen pillanatban.... Következő állomás a zöldtea földek voltak. Ami elég jól nézett ki lehetett teát is inni, igaz arany áron mérték grammját. MIndezek után irány haza, enni valamit,  egy kis maradékot rizzsel, ahol is volt egy kis vita, mivel a faszi mindig csak kis porciókat akart kiadni mindenkinek, éhesek voltunk így többet szerettünk volna enni.... aztán ebbe bele is ment a figura. Itt Jeong-eun megjegyezte hogy szerinte, nem az övé a ház, mivel kapott egy telefonhívást, ahol túlzottan udvariasan beszélt arról, hogy ma le fogja nyírni a fákat, meg rendbeteszi a kertet, így nem szokás testvérekkel beszélni Jeong-eun állítása szerint.

hmhm hosszúra nyúlik... meg kéne nyírnom picit... okké belehúzok, amúgy is két részletben tálalom majd, mert megfáradtam.

Szóval kaja után megmondtuk, hogy a strandra akarunk menni fürdeni, kidob minket aztán kész. A faszi elvitt minket a strandra, kiszállt, és jött velünk... ez kezdet rohadtul idegesíteni, mert ha ott volt mindig magyaráott, így pillanatig nem lehetett angolul beszélgetni semmiről sem.... mert közbevágott. A faszi ott sasolt végig minket, hogy mit csinálunk  astrandon... ez ment vagy 30 percig aztán lelécelt fényképeket készíteni. Fürödtem a tengerben, és hideg volt nagyon.... segáz. innen is leléceltünk, tankoltunk hazamentünk, mire a faszi benyögi, hogy a taxipénzzel együtt 28000 won lesz összesen.... mi a fasz? ki mondta hogy taxival menjünk bazze? mindenki meg volt picit döbbenve, mert a faszi lehúzott minket mindenféle dolgokért.... és még a tankolásba is bele kellett fizetnünk pénzt, szóval az arc eddig csak a szállást adta. Ez elég fura volt, ahhoz képest miket állított az elején.. Elmentünk egy boltba bevásároltunk piából, meg kajából, a figura mammogott, hogy nem kell ennyi minden... Nem neki lesz hanem nekünk, mondtuk. De hogy ő ezért nem fog fizetni!! Nem is kell mi fizetünk érte mert van pénzünk. Aztán itt befogta a pofit egy darabig. Hazamentünk, a faszi nekiáll főzni, gecire nem érdekli, hogy mit akarunk enni, ugyanazt a szutykos levest főzte meg mint tegnap... csak kevesebb dologból... Olyan volt mint amit én szoktam gyártani ha nincsen lóvé az albiban, víz aztán bele minden ami van otthon, majd csak lesz valami belőle. Aztán kaja után szól, hogy Feature, mert hogy a Peter-ből Feature lett... Ya Feature munkára fel. MI a fasz? Munka? Ne szopassál már szórakozni jöttem nem melózni, kimentem megnéztem mit akar, arrább akart húzni valami ágakat amiket levagdalt, segítettem neki 2 perc erejéig, aztán, elindultam vissza a házba, erre utánamkiabál hogy Heyyy! Itt picit ledöbbentem, hogy mit képzel? Ha valakit vendégségbe hívok meg nem próbálom meg melóra fogni, szerintem ez mindenhol így van.... Ennél a pontnál magyarul elküldtem a halálba, aztán becammogtam a házba. Fazs kivolt de legalább piával volt teli a hűtő, amit el is pusztítottunk :), este ki is költöztem a szobából, és kényelmesebb alvásban volt részem, kellemesebb társasággal. Másnap ébresztő, mert sok a tennivaló.... Alap az hogy a terveket megint nélkülünk kreálta meg... Az első hely az szép sziklás volt, de ő nem akarta kifizetni a belépőt, így kint maradt, SZABADSÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁG a Rettenthetetlen után szabadon felhasználva.... Itt eltöltöttünk 1 órát, szép tengerszakasz, vulkanikus sziklák, jól nézett ki. Utána mondtuk neki, hogy mit akarunk megnézni, azt leszarta és elindult egy másik irányba. Itt elszakadt a cérna, az orra alá dugtam a térképet, és mondtam neki, hogy ide akarok menni, nem máshova... Ez hatott de itt már mindenki ideg volt. Vízesés, sziklák, folyó huhúúúúú nagyon szép szakaszhoz értünk, élveztem ott lenni, elhatároztam hogy a folyó szikláin végigmegyek a vízesésig. A tetejéről belebambultam a mélybe :) és arra gondoltam milyen jó lenne leugrani mint a filmekben. De mégsem tettem semmi ilyet, aztán a farokarcú elkezdett kiabálni hogy Feature gyere vissza mert megyünk... mondtam neki á-á ez most nem fog megtörténni, így később csatlakoztam hozzájuk, egy másik szakaszán a folyónak. A hely után megkérdezés nélkül beült egy étterembe, és kirendelte azt a kurva levest mindannyiunknak amit már két napja eszünk..... hát ez a halál, mondtam én ezért nem fizetek, mindenki csatlakozott, erre a faszi olyan idegbeteg lett mint a halál, Jeong-eun mint az egyetlen koreai akinek tudni kéne az illemet, elsznvedte az összes szitkot amit összekiabált az arc.... elmagyaráztuk neki, hogy ha nem kérdez meg minket, arról hogy mikor mit hogyan akarunk csinálni, elmehet a rákosba. Itt határoztuk el hogy kiköltözünk még aznap az ingyenlakásunkból..... Amúgy a szutykos leves helyett szarmalacot ettünk :), ami valójában nem is szarmalac, csak a helyi nevezetesség a fekete disznaj.

hosszú poszt, folyt köv. ja amúgy ettem nyers lúhúst hahahah iszonyú finom volt, ha hazamegyek első dolgom az lesz, hogy keresek egy lovat és leszabok belőle egy adag húst.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreamegen.blog.hu/api/trackback/id/tr851215922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pereszlényi Péter Pál 2009.06.29. 21:35:06

papám...ez egy nagyon raj story...mint egy amcsi film vagy mi a fosz...szerintem az a gyík a hely (vagy ház) kertésze... csak vágyta a kínai húúúúst és jasszerkodott egy keveset...én a helyedben evőpálcikával vágtam volna egy lukat a tarkójára és abba csurgattam volna az a löttyöt...aligbírom kivárni a folyt. :) csucsu
süti beállítások módosítása