HTML

Koreában pompa van

Friss topikok

  • giasway: Hahó! Lady GaGa királynő!!! A hoteles sztorihoz annyit, hogy a bin-jip után nem tom mit csodálko... (2009.07.02. 18:38) Jeju 2
  • Pereszlényi Péter Pál: papám...ez egy nagyon raj story...mint egy amcsi film vagy mi a fosz...szerintem az a gyík a hely ... (2009.06.29. 21:35) Jeju-do túrám története
  • namhanman: Halihó, kettéröhögtem magam a szövegeken, mindjárt kiteszlek a koreás magyar blogokat tartalmazó ... (2009.06.28. 23:41) történések
  • Pereszlényi Péter Pál: Egyél, igyál, nyugodtan, az ételekben tifuszos majomsperma az italokban egy tbc prostituált hüvely... (2009.06.10. 17:48) elfelejtettem mondani....
  • Pereszlényi Péter Pál: pappppa! ha lehet egy tippem, bár tudom, hogy rettentő váladék rengeteg kísérné utamat ha találkoz... (2009.06.02. 18:30) DMZ, JSA, Mongol étterem, és a Dzsingissssz vodka rejtelmei

Linkblog

búcsúzás

2009.07.03. 14:59 Radics Péter

A tegnap elég viccesre sikerült. 9 órakor találkoztunk a távozni készülő 3 srác elbúcsúztatása ürügyén, elég sok ember ott volt a szokásos gyülekezési helyen a szökőkútnál, ami központi szerepet játszott az egyetemi hétköznapjaink vidámabbá tételében, nem csak a miénkben, de a koreai diákokéban is. Szóval sokan voltunk, odakerültek valahogyan az amerikai cserediákok is, köztük volt egy Megan nevezetű csajszi, akivel találkoztam egy héttel ezelőtt. A szokásos iszogatás volt a programon. MIndenki kezében valamilyen itóka, emelkedett hangulat, amikor megérkeznek a biztonsági őrök... MIndenki elhallgat, megfenyítenek minket, hogy ne ugorjunk bele most a szökőkútba, mert a fele le van eresztve, és megsérülhetünk, mindenki bólogat, ez volt az a pont amikor a szlovén srác elhatározta, hogy megvesztegeti az őröket egy 2 literes soju-s palackkal, amiben természetesen az ital is benne volt :), az őrök elfogadták, és onnantól kezdve nem is láttuk őket többé. Szerintem abban a pillanatban betintáztak, ahogy visszahúzódtak az őrposztra. A szökőkút után elhatároztuk, hogy irány a belváros, és valami klub, ekkor Megan-ban már egy atmoszférávaé több volt a kelleténél, és folyamatosan rám csimpaszkodott, és magyarázta, hogy mennyire szereti Amerikát, meg hogy ne hagyjam majd magára a belvárosban mert megerőszakolják a koreaiak.... Erre mondtam, hogy sokkal nagyobb a valószínűsége, hogy az amerikai katonák fognak megrontani. Innentől fogva az amerikaikatól is félt. A taxiban egy szlovén srác, Megan, meg én utaztunk, a csaj eléggé rá volt moccanva minden hímnamű élőlényre a közelében, és ezt szerette is tudomásukra hozni különböző formákban. Nem szép a lány szóval a szlovén srác, és én is kitréő manőverek sorozatát hajtottuk végre, hogy elkerüljük  akésőbbi kellemetlenségeket... Megérkeztünk abárba ahol az amerikai lány megpróbálta megenni a ruháimat, amíg azok rajtam voltak, ez kicsit zavart mert néha beléharapott, amit annyira nem szerettem... Megint jött a kérés, Ígérd meg hogy nélkülem nem mész el ebből a klubbol. Persze ha fizetsz egy sört nem hagylak itt. Megkaptam a sörömet, és csendben egy sarokban elfogyasztottam. Utána találkoztam, egy romániai magyar csajjal Évával, akivel beszélgettünk, és arra a következtetésre jutottunk, hogy olyan furán hangzik amikor magyarul mondjuk a magunkét. Ja hihetetlen, soha nem hittem volna, hogy ilyen erőteljesen kell koncentrálnom ahhoz, hogy normális mondatokat tudja kicsikarni magamból, bár ez lehet hogy csak azért volt, mert be voltam állva mint a cövek.... majd holnap kiderül amikor találkozom a tanár csajszival.

Csucsu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koreamegen.blog.hu/api/trackback/id/tr711224612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása