HTML

Koreában pompa van

Friss topikok

  • giasway: Hahó! Lady GaGa királynő!!! A hoteles sztorihoz annyit, hogy a bin-jip után nem tom mit csodálko... (2009.07.02. 18:38) Jeju 2
  • Pereszlényi Péter Pál: papám...ez egy nagyon raj story...mint egy amcsi film vagy mi a fosz...szerintem az a gyík a hely ... (2009.06.29. 21:35) Jeju-do túrám története
  • namhanman: Halihó, kettéröhögtem magam a szövegeken, mindjárt kiteszlek a koreás magyar blogokat tartalmazó ... (2009.06.28. 23:41) történések
  • Pereszlényi Péter Pál: Egyél, igyál, nyugodtan, az ételekben tifuszos majomsperma az italokban egy tbc prostituált hüvely... (2009.06.10. 17:48) elfelejtettem mondani....
  • Pereszlényi Péter Pál: pappppa! ha lehet egy tippem, bár tudom, hogy rettentő váladék rengeteg kísérné utamat ha találkoz... (2009.06.02. 18:30) DMZ, JSA, Mongol étterem, és a Dzsingissssz vodka rejtelmei

Linkblog

you my boooooooo

2009.07.08. 15:43 Radics Péter

Hey hey hey odahaza!

Ma bementem a vízumomért, mármint hogy a kínaiért az utazási irodába. Sajnos a fickó aki intézte a dolgokat beszél angolul úgy ahogy. Ezért már az elején be voltam picit rottyantva, hogy nehogy valami félreértés legyen aztán ne mehessek Kínába. BEmegyek hello! Megjött a vízum, mára mondtátok, hogy megérkezik. Telefonálgatások következtek ide oda, na mondom jól kezdődik. A figura rám néz azt mondja 15 nap. MI a fasz? Holnapután megyek Kínába faszom, megvettem a jegyet is, meg minden. Természetesen nem ilyen hangnamben mondtam neki a dolgokat, de belül ez játszódott le bennem. A figura rám néz megint, számolgat. Megszólal 15 perc. MI a fasz? nem mindegy csázdmeg. 15 perc. Szóval ha visszajövök 15 perc múlva itt lesz a vízum? Megszólal az emberünk: OK! MI OK? itt már majdnem megőrültem. Visszajövök fél óra múlva rendben? Ismét OK. Hát agyam eldobom, adtam nekik 45 percet. 3x15-öt. Visszamegyek, Vízum? Várjak egy percet..... telefonálgatás. Na mondom helyben vagyunk, ezt beszívtam. Már azon járt az eszem, hogyan fenyegethetném meg a fickót, hogy fizesse vissza legalább a vízumigénylés pénzt, amikor is berobog egy futár ember kezében az útlevelemmel, benne  a vízummal. Itt megnyugodtam, nem fenyegettem, megköszöntem leléceltem. Amúgy össze vagyok pakolva, holnapután hajnali 3 kor indulok Seoul-ba Incheon Reptérre, onnan pedig Kínába 12 órakor. Nem tudom mikor tudok írni, de ha valami kaland lesz lejegyzem aztán majd kirakom késve.

Itt egy aranyos videoklip ismét:

https://www.youtube.com/watch?v=Z2OBia5Wwzs

csucsu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koreamegen.blog.hu/api/trackback/id/tr301234405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása